YOU MAKE THE DAY

O sa povestesc in cele ce urmeaza cum se poate transforma o zi inceputa sub tirania lui TREBUIE, intr-una relaxata.

“Nuuu vreau la serviciu, sunt obosita”, mi-a scris Laura. Putin mai tarziu ma suna si-mi spune “am decis sa nu ma duc azi”. Nu-i e in obisnuinta sa faca asta, e mai degraba genul eroic, gata sa-si dea si ultima picatura de energie pentru lucrurile in care crede, iar in ceea ce face aici chiar crede.

A fi serios e un lucru bun, dar sa fii stors de puteri in numele seriozitatii, sau al oricarui alt concept e o eroare.

Ne-am pierdut naturaletea, intrand in ritmuri care nu ne sunt proprii. Nu ne mai ascultam corpul. Cand obosim ne umplem de vina in loc sa luam o pauza, pur si simplu.

Am fost bucuroasa cand mi-a spus ca alege o zi in care in loc de eroina vrea sa fie doar o fiinta fericita.

 

Ziua asta ne-am petrecut-o impreuna vorbind mult, stand pe malul raului, facand o fascinanta calatorie pe taramurile exotice ale Indiei si Chinei, chiar daca in realitate locurile  nu erau decat magazine cu produse traditionale. Am avut vreme sa urmarim o porumbita adunand bete pentru cuib, am intrat intr-o expozitie de fotografie, am gatit, am facut ciocolata din faina de roscove si piure de cocos, am lucrat, ne-am uitat la filme despre oameni frumosi pana s-a lasat seara. Am pregatit si cina impartasind bucuriile astea mici transformate in nepretuite daruri . Ziua s-a dus lin, fara sa-i tinem socoteala orelor, fara sa ne grabim nicaieri, fara avem ambitii sau planuri.

O zi in care am fost, o zi pe care am stiut s-o transformam pentru ca e in puterea noastra, in magia noastra de care ne indoim mereu.

Aici e doar o poveste, dar va rog incercati s-o faceti propria realitate, macar din cand in cand, atunci cand simtiti ca nu mai puteti. Fericirea tine de alegere si act.

6 thoughts on “YOU MAKE THE DAY

    • se poate se poate, dar e numai un preparat la final care seamana halucinant de bine cu ciocolata de casa. singura problema e ca lucrez ochiometric deci cantitatile sunt foarte aproximative
      5-6 linguri de faina de roscove
      50 ml lapte de cocos
      50 gr piure de cocos
      o mana zdravana de nuci
      stafide
      fulgi de cocos
      stevia
      Peste faina de roscove se pune, putin cate putin, apa si se amesteca pana capata consistenta unei creme groase. In crema aste se inglobeaza si laptele de cocos, apoi se pune la foc mic. O lasi sa fiarba 3-4 minute.Trebuie sa amesteci tot timpul sa nu se prinda. Stingi focul si adaugi piureul de cocos, stafidele, nucile, fulgii de cocos &stevia(cea lichida e foarte buna).
      Lasi sa se raceasca putin, apoi pui combpozitia in folie de plastic, o faci ca un salam si o bagi la frigider. Intr-o ora ciocolata e gata

  1. Mi-ai vorbit mie? Cred ca da… multumesc. Esti deosebita, mereu cand intru aici intru intr-o alta dimensiune, una in care as vrea sa traiesc, dar cred ca nu stiu cum…

    Nu iti las mereu mereiu mesaje, dar mereu ma înclin in fata cuvintelor si actiunilor tale.

Leave a comment