POVESTI DE CRACIUN 2

Craciun fericit tuturor! Sa vi se implineasca toate visele, sa va fie drumurile cele adevarate!

Frumos mai e pe lume! Anul trecut la vremea asta primeam fursecurile prieteniei de la Oana. Tot pe-atunci trimeteam pentru mama ei, colierul Fructele sperantei . Se vede ca speranta rodeste de-adevaratelea si ca forta noastra e uriasa daca avem credinta in bine.

Anul trecut Craciunul lor era plin de infrigurate asteptari si umbrit de nelinisti acum Oana mi-a scris urmatoarele:

 

draga mea,
iarta-ma ca nu am mai scris de mult. te citesc tot timpul si ma bucur tare sa vad ce bine iti este si ca ai un om atat de minunat alaturi de tine. acum un an, pe vremea asta iti trimiteam fursecuri, dar anul asta iti trimit o veste buna in dar. pentru ca intr-un fel, esti si tu legata de ea.
iti amintesti, anul trecut pe vremea asta nu stiam ce va fi cu mama si te rugam sa faci niste margele pentru ziua ei. draga de tine, pe langa margelele minunate, i-ai urat mamei sa aiba parte de un miracol.
ei bine, anul asta, in aceeasi luna in care mama isi serbeaza ziua, miracolul s-a intamplat. dupa 5 ani in care eu si silviu am incercat in zadar sa avem un copil, pe 2 decembrie s-a nascut Nicolae, un baietel sanatos si frumos.
asa ca anul acesta, desi nu iti pot pregati fursecuri de sarbatori, iti trimit o veste buna si iti doresc, la fel cum i-ai urat si tu mamei anul trecut, sa ai parte de un miracol! e clar ca functioneaza…
te imbratisez si te iubesc,
oana

 

Vedeti cat de frumos lucreaza viata  cand o lasam, cand avem incredere in noi si in ea? Miracolul e la indemana, nu il face vreo persoana cu capacitati paranormale. Miracolul este starea noastra naturala. Se petrece imediat ce ne golim de ego, concepte, frici si teorii. Viata e de dragul vietii, frumusetea de dragul frumusetii iar dragostea neconditionata de nimic.

Va multumesc oameni buni si dragi ca nu uitati sa-mi amintiti mereu despre toate astea, ca ma lasati sa daruiesc si imi intoarceti inzecit.

2 thoughts on “POVESTI DE CRACIUN 2

  1. Craciun fericit, Lola draga! Sunt langa voi cu tot sufletul, chiar de pare ca as fi departe… Si sunt tot timpul aici, in “fabrica de vise”.

Leave a comment