PORTOCALE PENTRU IOANA

Veronica mi-a povestit despre Ioana

…de data asta iti scriu cu o mare rugaminte. Este vorba despre Ioana, o fetita de 2 ani care s-a nascut fara manuta dreapta. Eu am aflat despre caz pentru ca alti prieteni ai ei incearca s-o ajute sa faca tratamentul premergator protezarii, astfel incat pe termen lung sa poata purta proteza bionica si sa aiba o viata cat mai normala. In compania unde lucrez facem deja o strangere de fonduri in randul colegilor, urmand ca suma sa fie dublata de companie.

Personal am cunoscut-o pe Ioana ieri, la invitatia parintilor. Crede-ma ca e o fetita absolut adorabila! Intr-adevar, sunt foarte multi copii si tineri care sufera de boli mult mai grave, unele incurabile. Dar, dupa ce am cunoscut-o  pe Ioana vreau si mai mult sa o ajut, atat cat imi sta in putinta. Mama ei spunea ieri ca incearca ea sa faca diverse lucruri cu o singura mana ca apoi sa-i poata arata Ioanei.

Cazul ei a aparut deja pe cateva canale de stiri, va fi un concert umanitar si urmeaza sa aiba un pictorial in revista Tabu – toate astea pentru ca are alaturi cativa oameni inimosi care fac ce stiu ei mai bine (PR, fundraising, obiecte promotionale)

Ceea ce vreau sa te rog este ca daca poti sa faci un sir de margele pe care sa-l licitam, iar banutii stransi sa mearga catre Ioana.

Referitor la bani, suma totala este foarte mare – 185.000 E, din care aprox. 55000 E reprezinta costul protezei bionice, iar restul costul tratamentului premergator. Problema este ca ea nu are traseul nervos dezvoltat catre manuta lipsa (daca s-ar fi nascut cu mana si ar fi fost pierduta dupa aceea, ar fi fost mai simplu) Partea buna este ca nu au nevoie de toata suma odata. Tratamentul si protezarea se poate face in Australia, iar parintii au nevoie pentru inceput de 30.000 E pentru a pleca si a incepe tratamentul acolo.

Cam asta ar fi foarte pe scurt povestea. Mai mult poti sa vezi pe blogul ei www.helpioana.ro sau pe pagina de facebook http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=100000766068604&v=wall
ORANGE1

O sa ajut donand colierul “Fata cu portocale”. Il aveam deja facut. L-am si trimis astazi prin Viviana la Bucuresti.  Experienta campaniei Sisters in arms m-a convins ca multe gesturi mici pot avea efect mare.

Sper ca Ioana sa traiasca normal.

Ca sa inteleg mai bine situatia ei, azi, pentru un timp am incercat sa fac lucruri doar cu mana stanga. Nu e simplu deloc. La sfarsitul experimentului, normalul existentei mainii mele mi s-a parut miraculous. Daca nu ma credeti incercati.

9 thoughts on “PORTOCALE PENTRU IOANA

  1. Vai …mi-a fost aproape imposibil sa ma descurc doar cu o mana…de multe ori nu realizam ce minunat este sa nu avem probleme de sanatate…am trimis scrisorele pe internet tuturor prietenilor ca sa dam cat mai multe telefoane pentru acest sufletel.Pline de vitalitate bilutele tale fermecate!

  2. maine e ziua in care voi lucra doar cu mana stanga – Andrei e acasa si ma va ajuta cu Ilinca.
    Lola, ma gandisem la un proiect in care as vrea sa se implice cat mai multi. e foarte asemanator cu ce ai facut tu cu aceste “portocale” minunate. eu, de exemplu, traduc – asta asa, un job “on the side”. Vreau ca banii pe care ii primesc pe o traducere din anul respectiv sa ii donez. Andrei picteaza. Banii primiti in urma unei licitatii ii va dona cuiva care are nevoie. Si tot asa. Am un prieten in State care munceste 2 seri pe saptamana, la McDonalds pentru a dona banii unui shelter de batrani cersetori. pierdem atata timp uneori – si s-ar putea face atatea lucruri. nimic nu mai poate recupera timpul pe care il pierdem si uite, fiecare secunda face parte din “marele Timp”, singurul care ne apartine de drept, din prima secunda a existentei noastre. in rest, toate vin cumva din afara noastra – rude, prieteni, bunuri, creioane colorate si tot restul. doar timpul incepe cu noi. ce frumos ar fi daca l-am folosi la maximum…

    pentru Ioana, voi da si eu, suma pe care o voi primi pentru traducerea cartii la care lucrez acum.

  3. Pingback: În căutarea unei mânuţe pierdute « Editura Trei

  4. Draga mea,
    iti multumesc mult pentru portocale! Ca toate margelele tale sunt superbe 🙂 Acum 2 ore m-am intalnit cu Viviana si sper ca maine margelele sa fie deja gata de licitatie, pentru Ioana.

  5. Pingback: Pentru Ioana « Nimic special

Leave a comment