EXISTA ALTE LUMI…

Exista alte lumi, dar toate sunt cuprinse in asta.

Paul Eluard

Lumile intre care ma misc sunt separate de membrane invizibile cu ochiul liber, dar sesizabile la un anumit nivel. Trecerile din una in alta destabilizeaza.

Odata ce-am plecat din ea, emotional Lisabona a incetat sa existe. Niciodata nu mi s-a mai intamplat asa, s-o uit complet, sa dispara, sa-si retraga suportul. Parea o vraja.

Am intrat intr-o alta sfera, i-as putea spune Romania, dar asta doar geografic, pentru ca despre ce incerc sa vorbesc a fost mai degraba trecutul. Desi avem iluzia liniaritatii timpului, as prefera sa facem de la inceput conventia ca trecutul nu e in urma, ci in paralel cu ce traim acum, un timp accesibil adica.

Iata-ma, deci, aparent in vacanta, in realitate intrand in trecut unde stiam ca am multe sa vad, sa aud, unde mi se mai dadea o sansa sa deschid usile bine incuiate altadata .

Mi-a fost frica apasand pe clante, m-au tulburat foarte tare vietuitoarele intunericului. N-am fost tocmai cea mai cool muritoare infruntandu-si balaurii. Am iesit din povestea asta destul de stoarsa de puteri. Ai grija, mi s-a spus! Stiam ca trebuie sa am grija, simteam ca am atins niste limite. Mai bine du-te de-aici, mi s-a spus! Si asta stiam ca trebuie sa fac, numai ca vraja functiona, iar eu aveam impresia ca nu mai am unde ma duce, ca trecutul ma inghite mestecandu-ma lent si balos.

La Otopeni, intrand in aeroport  lumea de care tocmai am povestit a facut blup inchizandu-si membrana. Am avut o brusca schimbare de energie. Stiam ca am iesit cu bine.

DSC01570

Leave a Reply

