MI-E DRAG

Mi-e drag. Sunt printre ai mei. Radem(uneori pana la lacrimi), povestim, stam impreuna. Habar n-am despre maine, adica am, ca plecam in Nord, dar nu ma preocupa. Se poate trai asa simplu, plutind in infinit pe-o farfurie cu… sarmale.

Ce oameni frumosi peste tot! Cate dulciuri fara zahar, cate mici semne de bine! Stiu sa citesc printre randuri, iar ce vad ma bucura. Simt ca suntem multi.

Lasa lumina sa te patrunda, pe urma raspandeste-o in lume. Incarca-te pe verticala! – mi-a spus ieri omul care acum cativa ani imi arata incotro. A fost atat de bine sa-l revad, sa ii pot multumi pentru darurile pe care mi le-a facut atunci. Cred ca adevaratii maestri iti indica unde, dar nu-ti spun cum, lasa loc experientei personale, aia de-ti da incredere in propriile forte.

Sa calatorim cu ochii deschisi oameni buni, sa traim in visul asta stiind ca e un vis si ca nimic aici nu ne poate face rau sau bine, sa ne veselim, sa luam lucrurile mai usor, sa ne cunoastem, sa fim in loc sa facem. Asta nu-i un mesaj de Craciun, e unul cotidian, e pentru fiecare dimineata din cele care ne-au mai ramas.

12435900_10206525154142370_2022899056_n

 

 

 

 

2 thoughts on “MI-E DRAG

  1. … plus que jamais ! …minunata Lola ❤ impartasesti compasiune/iubire… esti gandul din sufletul meu !… pentru tine/voi Leonard Cohen " A Thousand Kisses Deep " … o Floare🙂

Leave a Reply

