UNELTE SLEFUITE

Am terminat cursul de reflexologie. Facandu-l n-am urmarit sa-mi gasesc o noua functie ci doar sa-mi perfectionez uneltele.

Lumea asta exista sa o transcedem. Ea in sine nu inseamna nimic. Daca nu inseamna nimic atunci ce fac aici, am intrebat cu toata inocenta? Te vindeci lasandu-ma sa te invat cum se vindeca, mi s-a raspuns.

12194610_10153666882173965_2785489278334511588_o

Mi s-au revelat multele daruri pe care le am, am aflat ca sunt o fiinta magnifica, asa cum am vazut cat de frica mi-e sa ma recunosc in splendoare. Azi stiu ca nu pot fi decat DESAVARSITA. Nu ma sfiesc s-o declar pentru ca asta cred despre fiecare om. Toti suntem perfecti, puri, neatinsi de mizerie, plini de infinite daruri, de inimaginabile puteri. Singurele lucruri care ne impiedica sa ne exploram potentialul sunt propriile noastre credinte.

De asta imi perfectionez uneltele, sa pot participa la vindecarea pe care nu eu o aduc, dar o mijlocesc, sa fiu un canal limpede pentru Iubire, sa treaca prin mine libera, spulberand credintele, corectand perceptia, indepartand durerea.

Viata, foloseste-ma!

12188135_10153666882223965_3308543909373463198_o

 

Leave a Reply

