SUNT CEA MAI BUNA VERSIUNE A MEA

Azi am fost pentru prima oara la osteopat. Durerea de spate imi reduce mult calitatea vietii. Stiu s-o traduc, lucrez in plan emotional cu ea, dar am simtit ca si in plan fizic trebuie umblat pentru ca totul se intrepatrunde.

Iata-ma in cabinet. Aflu ca am o gramada de vertebre comprimate, muschii scurtati de incordare, adica mult de corectat. Cand incepe masajul ma ia un plans, dar ma ia un plans… il linistesc pe om ca nu ma doare ce-mi face, ca e emotionala reactia, sa ma lase sa ma smiorcai si sa-si vada de treaba. Mi-au curs lacrimile prin gaura mesei de masaj pana am facut efectiv o balta dedesubt.

Ceva in mine striga in sfarsiiit. Da, in sfarsit am decis sa nu mai indur durerea zilnica si sacaitoare, sa fac ceva, sa recunosc ca vreau sa traiesc mai bine. De fapt am decis ca merit the best of me in toate aspectele si dai si plagi…

Am plans pentru ca am simtit cu e sa ma iubesc. Doamne!!!!!

Inca e mult de lucru la spatele meu, dar stiu ca s-a vindecat odata ce am decis asta.

Recent am mai recuperat o parte  lasata la voia intamplarii – sistemul digestiv.

De un an mananc absolut orice vreau. Diferenta dintre super-restrictiv si liber s-a tradus in 3 kile in plus. Pe dedesubt au inceput sa se activeze traumele, totusi am stat constienta ca nu mai vreau restrictii, ca nu mai vreau sa fac nimic din frica sa nu ma ingras. dar nici cu slana pe mine nu vreau sa traiesc.

Desi n-a fost simplu, pentru ca radacinile povestii sunt adanci, mi-am ascultat spaimele, mi-am vazut ura, mi-am observat obiceiurile.

Prima concluzie a fost ca nu mananc prostii, dar mananc emotional de multe ori, apoi ca nu comunic in mod real cu corpul, nu-i ascult semnalele, pe urma ca ma deconectez complet de la actul mancatului. Cand incep sa mananc mintea mi-o ia pe campii, ca si cum ceva din mine ar incerca sa-mi ascunda faptul ca ma hranesc, sfarsind sa mananc mult mai mult decat imi trebuie. In fine, cert e ca nu ma deranjau vizual cele trei kilograme, dar ma simteam ca o balena, senzatia de greutate si lipsa de energie imi taiau cheful de viata, durerile de articulatii se intetisera, ca sa nu mai spun ca eram vesnic balonata.

Ei da, acum e momentul sa dezvalui cum toate astea au luat sfarsit pam pam…

Citesc un articol despre postul intermitent si mi se pare evident ca asta e modul in care abundenta  intalneste austeritatea fara sa se bata una cu alta ci sa se completeze intr-un armonios fel de a trai.

Schematic e asa: un inteval zilnic de 10 ore in care pot manca urmat de 14 ore de post. In cele 10 ore mananc de doua ori, doua mese consistente cu absolut tot ce vreau. Intre ele absolut nimic pentru ca digestia si asimilarea dureaza aprox 5 ore dupa ce s-a incheiat masa, deci nu tulbur sistemul cu nimic in afara de apa sau ceai.

E vorba doar de reorganizarea programului meselor, nu de continut. Deja alegerile mele alimentare sunt constiente, deci OK.

Ideea e ca prin perioada de post las organismului timpul si resursele de energie sa se echilibreze singur, sa-si faca procesele si mai ales sa consume rezervele pe care le are in grasime.  Grasimea e cea care stocheaza toxine, deci consumand din depozit elimina mediul in care toxinele se pun la pastrare afectand intregul sistem. Iupiii!!!

Mintea a acceptat usor noul program. Nu ma lupt cu foamea. De fapt foame nu imi e aproape deloc. Ideea ca ma asteapta o masa abundenta  imi linisteste complet anxietatea. Nu am chef sa rontai nimic, nu mi-e pofta de dulce. Reusesc sa mananc mai prezenta, pentru ca mancarea mi se pare de 100 de ori mai buna dupa timpul de post.

Corpul a reactionat extrem de repede, ca si cum parca asta astepta. Stratul de grasime a scazut simtitor, durerile articulare s-au diminuat, iar digestia o simt in sfarsit normala.

Nu zic ca asta e o solutie universala, e raspunsul la situatia mea, ce vreau sa subliniez e ca raspunsurile potrivite tie vin cand esti dispus sa-ti cunosti problemele.

Sa va iubiti mult!

 

Leave a Reply

