ATENTIA ACTIVA

Masajul. Sa-i zicem atentie activa. Atingerile conecteaza si vindeca. Daca ai pe cineva in preajma atinge-l si lasa-te atins, daca nu ai, atinge-te singur. Prezenta e cea care face o atingere semnificativa, valoroasa energetic, vindecatoare.

Corpul e neutru, dar conteaza. Are importanta lui aici. Ca sa-si simplineasca menirea ii trebuie dragoste, nu frica, nu obsesia unor dimensiuni, nu dispretul pe care mai toti i-l servim zilnic.

Are nevoie de o grija normala, neutra si ea, de linistea luminoasa ca tot ce este si nu ne place putem transfoma ACUM incepand cu un gand mai bun decat precedentul in care ne detestam.

Ieri am suit o golgota. Ma simteam greoaie, plina de dureri, fara energie, depresiva. A fost un moment in care a trebuit sa aleg daca imi petrec seara izolata in cusca de nefericire, departe de universul intreg, daca incep o drama, sau daca ma ridic si fac ceva. Ce sa zic, drama era extrem de tentanta, insa m-am ridicat si m-am apucat de yoga. Era in mine foarte prezent ceva-ul care nu vrea nimic, nu iubeste nimic. La primele exercitii imi venea sa musc, sa scuip si sa zgarii. I-am dat bestiei voie sa-si faca numarul, dar doar in interior. O sa treaca, imi spuneam, ai rabdare ca o sa treaca.

S-a dus. Dupa yoga, un auto-masaj simplu, de relaxare, insa simteam ca am nevoie de mai mult asa ca am trecut la gua-sha. Cum ma incerca depresia am inceput cu meridianul plamanilor. Pe tot parcursul lui au inflorit vanatai pentru ca sangele stagna, energia stagna si de aici emotiile cu pricina. Am masat si zonele celorlalte meridiane asa ca in curand se putea studia pe mine harta energetica.

De la turbare trecusem la o tandra grija fata de mine insami. Nu mai voiam nici drama, nici sa fiu bagata in seama, nici sa-mi spuna cineva ca e bine desi eu stiam ca nu e bine deloc. Ramon a venit natural si mi-a zis  – simt sa te ajut. A continuat el masajul gua sha pe tot spatele, acolo unde oricum nu puteam ajunge. M-am  invinetit spectaculos, dar am simtit o dramatica schimbare de mood, de perceptie a corpului, de nivel de energie.

Am intors darul, facandu-i gua sha Regelui. Blocajele i-au iesit la iveala, rezultatul fiind aceeasi eliberare simtita intantaneu.

Putea fi o seara trista si urata, puteam sa ma simt umflata, singura, neiubita, puteam sa nu am nici o conexiune cu barbatul meu desi stateam la 50 de cm distanta, puteam, dar n-am vrut, pentru ca fiecare zi conteaza. Da, sunt inauntru toti demonii insa nu trebuie sa le dam puterea, ci sa negociem pacea.

Leave a Reply

