LUNA-FEMINITATE

Acum stiu de unde rasare luna! Am surprins-o ieri cand tocmai iesea pe horn. Cred ca de asta are pete mai intunecate, se murdareste cu funingine. Draga de ea!

DSC01420

Ne-am trezit la 3  s-o vedem in plina eclipsa. Magicul noptii, tacerea tulburata de un radio dat tare, mirosul de ochiuri proaspat facute de-o vecina insomniaca, stele in multe grupuri de trei si luna intunecata peste noi toti.

Sunt momente cand e atat de frumos incat nu te mai agati de nimic, de nici un gand, de nici o dorinta, de nici un maine.

Traiam dezlagata de luna. Acum o simt mai bine. Tine de feminin. Si de feminin eram cam rupta. Ma descopar. Parul are un rol in povestea asta cu femininul si luna. Nu m-am dus sa caut prin mituri, intuiesc.

Imi place mult parul meu. De cand e lung nu-l arat dezlegat decat noaptea, mie, barbatului si lunii. Asa simt. Insemnul asta al feminitatii nu e pentru fabricat imagini seducatoare, e pentru altceva.

Si dansul e pentru altceva. Oh, toate sunt pentru altceva decat credem!

Dans, feminitate, luna…Ea stralucea mare peste oras, aproape rotunda, noi am iesit sa dansam. Oamenii folosesc apropierea dansului ca surogat al atingerilor pe care cred ca nu le merita sau nu le pot avea altfel, mai folosesc dansul sa-si exprime eul cel mic, singur si trist.

Am invatat sa vad fara sa sufar. Totul e o chestiune de alegere. Aleg sa inchid ochii si sa ma misc. DJ-ul se pricepe sa fabrice sunete de zburat spre luna. Zbor. Regele ma vegheaza. Il simt. Zboara si el. In barul urmator e muzica latino. Ramanem inocenti miscand totusi sexi din bazin.

Luna ma oglindeste FEMEIE ca esenta nu ca imagine. FEMEIE=MAMA COSMICA, INTUITIE, NOAPTE, VIS, SUPERSTITIE, POEZIE, IMAGINATIE, INCONSTIENT PROFUND, SENZUALITATE, ADEVAR DE REVELAT, NEBUNIE, SINGURATATE, RECEPTIVITATE, VIATA ASCUNSA A MATERIEI.

 

 

Leave a Reply

