PUTEREA IMPARATEASCA

Odata, un mare intelept a fost intrebat ce-ar face daca ar fi pus imparat.

As numi lucrurile exact asa cum sunt, a raspuns el.

M-am gandit mult la povestioara asta si m-am intrebat de ce ar fi facut doar atat din toate lucrurile pe care le-ar fi putut face. Acum am inteles, una, ca nu-i nimic de facut, iar a doua, cata putere iti trebuie doar sa spui lucrurilor pe nume, fara sa fii pro sau contra, fara sa te entuziasmezi sau sa te dezgusti, fara frica de a fi respins sau judecat. Da, asta e putere imparateasca!

Cum ar fi sa spui prostilor prosti, fara sa te crezi mai bun ca ei, sau frumosilor, frumosi, fara ca sarpele invidiei sa-ti gadile inima cu coada, ?

 

 

2 thoughts on “PUTEREA IMPARATEASCA

  1. Ce frumos le mai spui!!! Eu nu stiu de ce nu le aduni intr-o carte, esti f talentata la scris. Stiu ca in trecut ai inceput un astfel de proiect. Poate ca te-ai impotmolit in traducerea in engleza…oricare ar fi motivul, sa stii ca multi s-ar bucura sa te citeasca si in romana:).

    • Da, am avut ideea unei carti, pe urma m-am gandit ca scrisul meu e un serviciu voluntar, ca oamenii nu trebuie sa plateasca pentru el. E o experienta personala impartasita, iar accesul e minunat sa ramana neconditionat de nimic.

Leave a Reply

