LUNA PLINA

Luna plina. Emotii ascunse adanc, iesind la suprafata in vis, un mare sentiment de vinovatie, durerea mamei mele, strigate inghitite. Le simt pana la os. Apare frica, obsesiva, coroziva stiind sa se infiltreze subtil si sa cresca. Respir adanc. O mie de caini imi urla in piept. Afara, doar doi pe care nu i-am vazut niciodata, insa dupa voci unul trebuie sa fie mare si unul mic. De cate ori se pun pe urlat ii imitam. Ne ridicam fetele spre tavan, inchidem ochii …Un joc mut, vindecator. Dupa reprezentatie radem in hohote. Cainii din piept tac.

Nu esti bun daca dai un os unui caine . Bunatate e sa-l imparti cu el cand sunteti la fel de flamanzi. (Jack London)

Luna plina. O salutam cu miscari lente de tai chi. Dansam 3 ore in parc. Lumea se ineaca in alcool si totusi stelele sclipesc. E bine atat timp cat veghem. M-am imprietenit cu trei pisici din curte. O sa facem paine. Le-am cerut femeilor sa ma ajute. De unde sunt ele acum stiu adevarul.

 

One thought on “LUNA PLINA

Leave a Reply

