AM SPUS DA!!!!

A fost frumos, magic, pur, cum numai Viata stie sa teasa intamplarile. Daca am fi planificat in amanunt ziua de azi n-ar fi iesit asa. Pana sa ajunga sa se implineasca, demersul nostru intr-ale luatului a avut un drum lung, a fost o proba de rabdare, dragoste si stapanire de sine,cu multe momente in care am spus – Doamne ocupa-te Tu de hartiile astea ca nu le mai dam de capat. S-a ocupat. Am avut increderea ca daca vrerea noastra e aliniata uneia mai inalte lucrurile s-or descurca. S-au descurcat cu ajutorul oamenilor minunati de la ambasada si consulatul nostru de-aici(pe care nu-i prima data cand ii banuiesc ascunzand aripi ingeresti sub haine). MULTUMIM DRAGILOR!

Ieri am aflat ca ne casatorim azi si ca ne trebuie 2 martori cetateni romani. Stefan & Mia nu numai ca ne-au facut onoarea sa ne fie martori, dar au adus cu ei atata drag, atata bucurie ce vor ramane daruri pretioase pentru de-acum inainte. Unica invitata a fost Esther. M-a sunat ieri sa ne felicite, crezand ca deja s-a petrecut, i-am zis ca e azi si ca tare ne-ar placea sa fie cu noi, dar cum e asa de la o zi la alta invitatia nu-i bai daca ne refuza. A simtit din inima(ca ea acolo locuieste) sa vina.

Iata-ne pe toti 5 asteptand in curte. Ceva bun ne invaluie. Am emotii. Maaari. Pe sub camasa simt rauri de apa. Fiecare por e izvor. Uite ca ies rime involuntare! Suntem in salonul din ambasada. E multa lumina. E foarte frumos. Apare Mihaela cu un buchet de trandafiri rosii. Sa-mi stea inima. Ieri imi spunea ca nu va putea fi prezenta. Alt inger si ea. Ma simt mai mult decat norocoasa, ma simt daruita in viata asta cu oameni.

Spunem DA intr-un vartej de emotii. Bunul, dragul meu Rege, inca o data aratam Vietii ca vrem sa fim parte din ea, sa-i dansam dansul. La iesire ne punem unul altuia bratarile (ca n-am vrut inele), si ele cu poveste pe care o s-o scriu separat ca merita. Mia dispare rapita de o prietena ca-i festival de teatru peste apa, iar noi cu Esther si Stefan ne petrecem dupa amiaza pe malul raului, cu vin alb, bossanova si soare.

6 thoughts on “AM SPUS DA!!!!

  1. La multi si binecuvantati ani impreuna!….Cat sunteti de frumosi….Va doresc din tot sufletul sa fiti….Iubire….si Rabdare….si Iertare….si Bucurie in tot ceea ce faceti!…

  2. Felicitari !
    Fiti binecuvantati ! Si fericiti pana la capat.
    Imbratisez un cuplu superb cu multa dragoste si bunavointa !

  3. … daaa… la joie de vivre !… “… sa va spalati ochii unul in apa celuilalt… ca sa va puteti vedea …” lumina/bucurie/iubire… si pentru VOI…Diana Krall / “Quiet Nights”❤

Leave a Reply

