PRIN PROPRIA PIELE

E simplu. Sunt. Umblu cu domnu’ Gellu in geanta. Mi-era dor de el. Il citesc de cate ori ma asez pe undeva. E un mare prieten. Ii sunt recunoscatoare ca s-a ocupat  cu marcatul cararii. Desi par multe e doar una singura. Totul e ce trebuie sa fie.

Inainte de a ma aseza la scris imi curgea in minte o poveste. Acum se destrama, intamplarile nu se mai tin una de alta, au ramas niste momente plutitoare. N-au fir. Ce bine! Uneori ma intreb daca nu e o eroare sa ma concentrez mai mult pe fir decat pe momente. Bla, bla, bla…

Ma simt acasa. Acasa nu e geografic, e acolo unde esti acceptat. Iubirea, egala cu acceptarea incepe in tine. Oriunde ai fi, daca te iubesti, esti acasa. Ce reducere la un punct, ce artimetica splendida in simplitatea ei, desi ne-au impuiat capul cu matematici superioare! Doamne! Toate sunt pe dos…e mai  intelept sa imi vad de echilibru. In planurile astea schimbatoare, miscatoare, halucinante, uneori mi se pare miraculos ca pasesc fara sa cad.

Saptamana trecuta aveam o ameteala teribila,  trebuia sa ma catar pe o scara, tinand in mana o cutie de vopsea, sa pictez o linie la inaltime, mult deasupra capului. Mi-am cunoscut slabiciunea si puterea in acelasi timp. Vopsitul liniei, echilibristica, au ramas  doar instrumentele unei trairi dincolo de ele. Centrul experientei a fost altul, experimentat prin corp, dar parte dintr-o zona neutra, imateriala. Din spatiul asta pe care nu stiu sa-l descriu, am inteles ca pot, ca am resurse, ca realitatea fizica se strapunge usor cand nu-ti pui credinta in ea.

Iubirea tine de elementul apa.

Ea e adanca,linistita, cand e libera.

Valurile tin de vant.

Starea ta naturala(perfectiunea) nu este nici entuziasmul, nici descurajarea. Starea ta naturala este linistea

Zice poetul si stie pentru ca a realizat-o pe pielea lui, pe drumul lui incurajandu-ma mereu s-o simt pe pielea mea, pe drumul meu.

11250215_10205486860105668_4978872786575229863_o

 

 

 

Leave a Reply

