O MARE FERICIRE

As dori sa iau fericirea mea, impreuna cu fericirea ta si sa facem amandoi o MARE FERICIRE, a noastra.

Asa a sunat mesajul pentru margelele astea. Mi-a placut mult, mi-a placut pentru ca am aceeasi credinta- doar doua fericiri se pot creste una pe alta, se pot extinde si transforma intr-una singura, mare, atotcuprinzatoare, infinita. Fericirea unui barbat si cea a unei femei sunt doua energii complementare, doua principii, iar intalnirea lor tine de miracol.

Kundalini, sarpele ce doarme la baza coloanei noastre vertebrale. Asta e reprezentarea, mi-am spus! Si s-au nascut doi dragoni stelari, privindu-se in ochi, gata sa se incolaceasca, gata sa treaca pragul separarii, al iluziei si durerii spre O MARE FERICIRE ETERNA.

DSC01312

Leave a Reply

