SANZAIENE

Sanzaienele vin cu magie, cu bucurie, cu oameni frumosi. Ieri la vernisaj a fost o minune. 50 de artiste am expus ia in viziune personala si rezultatul a fost o poveste inchegata. Mi-am dat seama ca noi, femeile ne pricepem mai bine sa ne completam decat sa fim in competitie. Lucrarile parca se sustineau una pe alta cu delicatete, cu deschidere. Sunt fericita c-am fost parte din intamplarea asta punctuala despre impreuna.

De cand s-a mutat ICR-ul in sediul cel nou parca e mai familiar, mai cald, parca tot ce se petrece acolo mi-e mai drag. Iar a fost prilej de intalniri, de stat cu oameni pe care ii pretuiesc.

Azi sparg nuci pe terasa,  imi trebuie pentru desert, ca diseara gatesc la BUBO. O sa le fac si-o mamaliga boiereasca, cu alge, pe urma dovlecei umpluti. Mi-e dor de-acasa, mi-e dor de umblat pe coclauri. Cu toate astea stau cuminte, curat nuci bucurandu-ma de dimineata, de liniste, de pasarile care canta. M-am imprietenit cu o pisica din curte. Nu mai pot sa beau ceai. Dupa 15 ani brusc nu mai pot. A disparut cu ritualul lui cu tot. Cine stie…

Viata e un mare mister. Nu cer decat starea din care s-o pot savura fara s-o inteleg neaparat, sa pot intra in miezul ei linistit de unde se nasc toate formele.

2 thoughts on “SANZAIENE

  1. Inteleg ca nu mai poti bea ceai, dar poti pastra ritualul si placerea inlocuind ceaiul cu o alta planta: menta, musetel, tei, salvie. Cite ierburi, atitea ceaiuri🙂

Leave a Reply

