NETERMINATA

Asta e lucrarea mea pentru ziua iei. I-am spus NETERMINATA gandindu-ma la cusaturile bunica-mii, dupa care cotrobaiam prin fundul dulapurilor, incepute si lasate asa pana… cand o veni iarna si-oi avea timp sa le termin. Imi placeau pentru ca aveau in ele promisiunea unui timp tihnit, apoi puteam sa le continui la mine in gand, sa le termin cu mintea in timp ce mangaim relieful cusaturii.

Se pare ca m-au insotit toata vremea asta, pentru ca acum ies din amintire si ma indeamna la neterminare, la “va urma”.

Modelul e perforat cu foc pe hartie de orez. As fi numit-o focul memoriei, dar numele nu explica ce as fi vrut sa zic de fapt(as fi vrut sa zic ca sunt simboluri marcate cu fierul rosu in memoria noastra personala si colectiva). As fi numit-o si geometrie aproximativa, insa conceptele paleau cand o priveam. Asta sunt eu! Doar atat imi trecea prin cap.

Amuzant a fost ca atunci cand am dus-o la ICR am auzit acelasi lucru. Lucrarea asta esti tu!

Sa-i fi zis mai bine autoportret…?🙂

Neterminat_Gratiela

2 thoughts on “NETERMINATA

  1. … spre NEUITARE, Lola… spre vesnica-pomenire, cum spune credinta noastra :)… une chose est sure … esti “dibace”,cum spun oltenii si rafinata <3…

Leave a Reply

