TAINA

Cine trebuie sa se intalneasca se intalneste negresit.

Odata am citit povestea Alexandrei si a Tainei. A fost una dintre cele mai frumoase pe care le-am citit vreodata

http://www.totuldespremame.ro/invitati-speciali/alexandra-coliban-mama-mea-a-inlocuit-ordinea-cu-iubirea-si-curatenia-cu-libertatea?

De curand mi-a scris Alexandra ca vrea margele cu Taina. Uite cine a fost Taina imi zice trimitandu-mi chiar link cu povestea. Sa cad jos…Cum chiar tu esti si eu voi picta istoria asta fabuloasa???

O vreme margelele au stat albe, cuminti. Numai gandul sa le incep imi dadea fluturi in stomac si un fel de sfiala, de nelniste. Asta pana intr-o zi cand am stiut ca e vremea lor.

Multumesc Alexandra!

 

11297470_10205047236035341_1488150627_o

Leave a Reply

