INSOMNIE

E inauntrul meu o senina bucurie la care ma pot intoarce oricand. In noaptea asta nu mi-e somn. Se aud caini latrand departe, in rest tacere. Groapa lui Eugen Barbu intr-o editie veche, cu foi ingalbenite, mirosind frumos. O recitesc dupa 20 de ani. Imi da aceeasi senzatie pentru care am iubit-o si prima data-umanul. Unele carti iti raman prietene. Se simte vara. Azi a fost cald. Au aparut ciresele. Am speranta, am credinta, am timp sa vad cum florile de tei se pregatesc sa pocneasca. Ma invart prin lume. E absurda, amuzanta si are nevoie de multa dragoste. Am invatat sa tac, sa fac, si sa-mi bat mai putin capul.  Sunt lucruri pe care le deprinzi cu timpul. Rabdarea si zborul de exemplu.Ieri s-au implinit 7 ani de cand scriu aici.

 

11287701_10205042198389403_271198380_o

 

6 thoughts on “INSOMNIE

  1. Lola minunata,
    MULTUMESC ! Pentru tot ce-ai impartasit cu noi, pentru toata daruirea ta, pentru atat de multe vindecari nestiute, dar binevenite, pentru tot MIRACOLUL care esti si-l reversi.
    Te iubesc, femeie minunata!
    La muuuuuulti ani, tie, blogului !

Leave a Reply

