MA OCUP CU TRAITUL

Chef Grazy(asa-mi zice Manuel) gateste din nou! Maine e BUBO. Saptamana trecuta a fost yoga retreat. Ochi stralucitori, mormaieli de placere si aplauze. Margele tot vor sa apara pe lume. Din bucurie le nascocesc. La invitatia ICR fac o lucrare  pentru ziua iei. Mi-a traznit o idee care prinde contur neasteptat de bine. O sa vedeti. Intre timp vin oameni. Ii doare cate ceva. Inchid ochii din afara, ii deschid inauntru si intru in…inima lor care are nevoie de atata mangaiere. Am inceput un curs de specializare in reflexologie. Apoi sunt casele, casele pe care le ingrijesc, cu obiectele, cu energiiile, cu fotografiile si animalele de companie. Totul face parte dintr-o mare poveste ale carei amanunte sunt cheia usii ce se deschide spre dincolo.

11133930_10153247798657533_4369121185762021068_o

Ma misc fara graba, desi uneori pare ca merg repede. Drumurile le folosesc sa cunosc,  imi iau cinci minute sa intru intr-un parc,  nu fug dupa tren sau dupa metrou, imi savurez oboseala cand o zi plina s-a terminat, am timp de dragoste, de barbat, de dansat, de palavragit 3 ore cu Emilio in bucatarie, de scris, de frecat facebook-ul, de privit stelele, de stat nemiscata pe terasa…

In insiruirea asta n-am decat meritul sa exist. Nu mai caut, nu mai vreau, nu mai planuiesc scenarii de viata. O las sa se intample, doar sa se intample prin, nu pe langa mine.

O consecinta a cunoasterii de sine e ca incepi sa iti creezi realitatea proprie, nu sa tot suferi ca nu incapi in una comuna(care nici macar nu exista).

Un moment de cotitura a fost cand citeam despre diferitele tipuri de corp in ayurveda. Eu sunt de aer, iar una dintre caracteristici e instabilitatea. Nu o folosesc drept scuza, insa in relatia cu mine insami mi s-a parut vital s-o accept si s-o integrez, s-o iau in calcul in momente de decizie, sa spun nu joburilor care cer rutina constanta. De exemplu, oricat as adora sa gatesc, atunci cand ma vad obligata s-o fac zilnic, repetitiv nu mai e acelasi lucru, imi pierd cheful. Ori cheful e mai important decat banii, decat siguranta, decat orice altceva si am decis sa nu-l sacrific.

Pentru mine timpul si bucuria sunt adevaratele valori. Nu neg necesitatea banilor, si recunosc ca atunci cand  i-am pus pe planul doi am facut-o cu strangere de inima, cu gandul la lipsuri, dar ne guverneaza o forta mult mai inteligenta si mai iubitoare decat credem, a carei prezenta se manifesta imediat ce alegem sa fim fericiti. Cu cat suntem mai consecventi in a alege fericirea cu atat ne lipsesc mai putine lucruri pentru a o atinge

In concluzie, sunt foarte stabila in instabilitatea mea, daca invat sa folosesc energia vantului.

Cat despre definitii, n-au nici o validitate. Bine ar fi sa ne desprindem toti de ele. Cate pareri si-ar putea face oamenii despre mine judecandu-ma in una sau alta dintre posturile insiruite aici? Multe. Cat adevar e in fiecare? Cat din adevarul asta ramane nedistorsionat de ideile pe care le avem despre una si alta?De asta cand cineva ma intreaba ce fac, cu ce ma ocup raspund doar atat – TRAIESC!

11204886_358751084323829_2648543919800080716_n

2 thoughts on “MA OCUP CU TRAITUL

Leave a Reply

