MIJLOCESC

E cald. Traiesc. Vagabondez cu Panait Istrati prin Mediterana. El n-a fost liber desi asa i se parea. Il tineau legat niste idei, ca pe noi toti. Gesturile cotidiene sunt  cheile unei comori pe care o cautam in alta parte, dar cine ma crede daca recomand ca practica pentru iluminare intinsul, cu mare atentie, a chilotilor pe sarma?

Vin oameni. Acum cand m-am linistit ca nu pot ajuta pe nimeni, vin. Sunt pentru fiecare, in diverse feluri, de folos. E usor si amuzant fara responsabilitatea de a salva. Mi-e egal, dar nu indiferent.  Celalat e insusi Dumnezeu carand o oglinda. De fapt n-are nevoie de ajutorul meu decat in masura in care trebuie sa invat sa mi-l dau.

Nu-mi caut treaba cu orice chip. Sunt foarte fericita in zilele cand nu trebuie sa fac nimic. De celelalte, pline, nu ma plang. Uneori cad de oboseala, dar pur si simplu ma duc sa ma culc. Cand mi-e foame mananc. Altfel, folosesc gatitul ca pe o unealta a mijlocirii. Ce mijlocesc? Dragostea, ce altceva?

 

 

One thought on “MIJLOCESC

  1. … Lola…Lola… plus que jamais !… lungul drum catre “mine”… vorba lui Grigore Lese/unicul <3…toate caile-s doruri ?/…ba' nu-s toate caile doruri…da toate dorurile-s cai ! … astazi, ca-i marti/ a vrea :)… cu DOR, o Floare

Leave a Reply

