MaNa

Noi oamenii cream universuri. Fiecare univers aparut e expresia masurii in care ne-am limpezit sufletul.

Maria a inventat o lume a ei, o lume in care o recunosc, in care se simte zambetul, pacea, binele.

Copii dragi și buni-Copiii se joacă în soareÎngrijim casaÎngrijim corpulMâncăm sănătosNe tratăm cu blândețePentru domniPreparăm singuri-Răsfăț-Seturi cadou-Ten frumos și luminos

Astea sunt titlurile categoriilor de produse din magazinul virtual, dar cand le-am citit mi-au sunat a poezie asa ca am ales sa le scriu ca pe un intreg, ca pe un poem al lumii Mariei.

10507115_10152725798352533_3830822050798650641_o

Ea mi-a spus:

MaNa magazin natural este o afacere de familie, construita cu foarte mare drag si cu foarte multa atentie la detalii.

Este un loc in care gasesti muuulte produse cel putin naturale, daca nu ecologice.

E “copacul” unde punem impreuna doar ce am folosi noi fara nicio grija! 

http://www.ma-na.ro/

https://www.facebook.com/ManaMagazinNatural

Sa culegem fructele dragostei deci, caci copacul rodeste din plin!

Pana la urma ce algem e tot expresia masurii in care ne-am limpezit sufletul si ne construieste propriul univers.

Multumesc Maria!

 

Leave a Reply

