E OK

Cand nu cauti gasesti, cand termini sa disperi vezi ca totul e aici, cand nu mai vrei-vrei-vrei pur si simplu ai.

M-am trezit acum cateva dimineti standu-mi la cativa metri deasupra capului.  De-acolo, de sus, aveam un gand. Imi era foarte limpede, sa nu mai iau decizii din corp ca e limitat. Intr-adevar, il vedeam mic, neputincios, chinuit de dureri, insa nu-l dispretuiam. Il invelisem intr-o blanda si iubitoare intelegere.

Experienta asta n-a fost sa ma tulbure. Mi-a adus bucuria de a ma simti dincolo de piele. Stiam ca nu sunt corpul, dar pana acum nu avusesem un reper practic, perceptia.

Ce aduce ea nou? Aparent nimic. Fac aceleasi lucruri. Singura diferenta e orice as face e OK.

18lp382z2k50ijpg

 

2 thoughts on “E OK

  1. Din pacate, si mie imi bubuie capul uneori de teama, gandidu-ma aiurea ca daca nu o sa am jobul asta, o sa mor de foame, o sa se aleaga praful de mine… E ciudat cum frica incepe sa puna stapanire si creaza niste scenarii asa de apocaliptice, incat, dupa ce-mi dau doua palme, sa-mi revin din reveria sinistra, realizez ca mintea e o drama queen… iar frica pare asa de reala! Zile cand sunt echilibrata, zile cand imi pierd acel echilibru, o vesnica pendulare intre LET GO si VREAU SA AM… intre iluzii… Si-n ciuda tuturor experientelor speciale, ezoterico-spirituale pe care le am… am zile cand materia corpului meu ma saboteaza…Si sufletul meu tot urla “Sunt liber ! Sunt liber ! Lasa-ma liber!”

    • Invatam libertatea asta iubita mea. Tuturor, care ne-am trezit, ni-i greu, dar nu-i alta cale si nici alta destinatie.🙂
      Fiecare mica victorie personala ajuta o mare revolutie, deci sa iubim tot

Leave a Reply

