BUBO

BU(burghez)& BO(boem) BUBO, in portugheza se pronunta BUBU, e o critica autoironica ce da numele intalnirilor/dezbateri lunare, parte din proiectul MUTE.

Ca sa fie burgheza si boema seara incepe cu gadilatul simturilor,  mai precis cu o exclusivista cina de max 12 persoane, pe care am fost invitata s-o pregatesc. Dupa cina vine dezbaterea unde publicul se largeste.

Aseara a fost primul BUBO. Demersul este despre impartasit informatii si discutat idei cu artisti contemporani. Cum inca are expozitia pe peretii galeriei, Ramon a fost invitat sa vorbeasca. El e intelectual si conceptual cat cuprinde, dar stie sa uite de toate astea si sa ramana  simplu. Practica lui zen isi arata roadele. Are un teribil simt al umorului care a cucerit audienta.

 

A fost superinteresanta seara, cu oameni vii, inteligenti, cu mirari si revelatii.

Am o neobosita curiozitate pentru tot ce inseamna fiinta. Ma hranesc intalnirile cu minti treze, alerte, care-si pun probleme, dar stiu ca treaba mea e sa hranesc sufletul. Desi ma incanta, sunt pasiva in dezbateri insa activa in partea practica a lumii.

Stiu sa-mi organizez treaba asa incat sa nu intru in criza de timp, sau sa ma stresez. O doamna care se uita la mine cum tai capsuni imi zice “e un dar numai sa te privesc cum lucrezi”. Ii raspund ca ce simt se transmite in farfurie, de asta am grija.

Meniul a fost-supa de dovlecei cu curry si lapte de cocos, bruschete cu telemea si ceapa verde, placinta rece de cartofi dulci si ton, strudel de mere. L-am ales din ce e publicat pe blog pentru ca mi-au cerut inainte poze cu mancarea. Cum nu puteam arata una si face altceva am mers pe varianta asta. S-a lasat cu aplauze. Lucrurile simple nu dau niciodata gres.

 

3 thoughts on “BUBO

  1. … voce e uma criatura incrivel !🙂 ( am invatat special pentru tine…) … muncesti/gatesti cu sufletul si IN recunostinta, minunata Lola … >:D<

Leave a Reply

