COMERTUL CU SFANTUL SPIRIT

Daca fiecare ar fi constient ca toata puterea e inauntrul lui, s-ar mai termina si cu comertul asta…zicea Krishnamurti prin anii 70 despre spiritualitatea vanduta.

Suntem in 2015, iar comertul pare infloritor.

Vin la Lisabona doi oameni de stiinta americani pe care ii pretuiesc, sunt dintre cei care aduc impreuna spiritualul cu stiinta.

Va fi conferinta – Crescand intr-o lume in schimbare

-extreme care ne modeleaza viata

-chei pentru a prospera in aceasta lume

-strategii care ne duc la prosperitate

si seminarul – Stiinta transformarii personale si globale: secretul pentru a trai Paradisul pe Pamant

-strategii pentru o mai buna gestionare a finantelor, sanatatii si stilului de viata

– de ce planeta si modul de viata se schimba

– cum am fost programati sa ne sabotam

– cum sa devenim stapanul propriului destin in loc de victima programelor noastre

Conferinta costa 51.66 euro, seminarul 383,76 euro, seminarul si conferinta in pachet VIP(adica sa stai atat de aproape incat sa simti respiratia vorbitorilor) 587,10 euro.

Ziceam ca ii admir pe oamenii astia, dar asupra comertul lor am intrebari.

De ce unii care vorbesc despre necesitatea urgentei treziri globale pun preturi nu tocmai accesibile oricarui cetatean pentru niste informatii  esentiale?

De ce exista categoria VIP cand sustin calmarea egoului?

De ce ne vor invata cum sa nu mai fim victime cand ne trateaza ca pe victime, ca pe niste bieti disperati care ar plati oricat sa-si cumpere  un statut mai de doamne ajuta?

De ce atatea chei, strategii si secrete despre cum sa devii prosper cand deja presupun ca esti cu punga doldora ca sa platesti sumele pe care le cer?

Nu stiu, nu stiu, nu vreau sa impart eu lucrurile in nici un fel, totusi ceva imi suna aiurea in toate povestile astea cu lideri spirituali care tot ca pe fraieri ii trateaza pe cei din afara cercului lor.

Pana la urma fiecare face ce vrea si ce poate, eu am luat o decizie pentru mine – in chestiuni spirituale nu voi participa la nimic in calitate de clienta. Daca vreunul din oamenii astia care acum isi vand “secretele” pe bani grei se va elibera de propriul ego si isi va trata fratii de la egal la egal invitandu-ne la comuniune nu la cumparaturi o sa ma duc bucuroasa, pana atunci imi vad de ale mele asa cum ma pricep.

4 thoughts on “COMERTUL CU SFANTUL SPIRIT

  1. Spiritualitatea nu se cumpara. Iar saracia, cind ai o bucata de piine sa-ti astimperi foamea, un acoperis sa te apere de vitregiile naturii si oameni care sa te iubeasca, in conditiile asta deci, saracia e stare de spirit. Iar lucrurile importante le aflam singuri, cautind incetisor in noi insine.

  2. De multe ori si eu am intalnit aceasta opreliste… Cursuri care au niste preturi imense… Spre exemplu ma intereseaza sa fac curs si sa imi iau acreditare pentru respiratie holotropica, dar totul costa mii de euro…😦 Nu stiu ce sa cred uneori, ma gandesc ca totul are un pret, ca lumea materiala in care traim poate ca are indreptatite aceste sume de bani… Dar, recunosc, mi-a fost dat sa intalnesc si oameni foarte speciali si de-o smerenie,modestie, care ma faceau sa ma simt prost fata de mine si de gandurile mele, de la care am invatat foarte mult si care au cerut in schimb foarte putin, incat imi venea sa le dau mai mult decat cereau… Se compenseaza unele lucrur, banuiesc… nu stiu… Mi-e dor de tine ! Te imbratisez cu multa dragoste !

    • Stii cum se zice, nebun e ala care da nu care cere.Cat vor sa existe oameni gata sa plateasca vor exista si vanzatori. Sa fim in pace!
      Te iubesc fiinta minunata!

Leave a Reply

