SA NE REREINTALNIM CU BUCURIE

Vazand Children of men am avut parte de o rereintalnire cu Oana Pellea. Nu stiam ca a jucat in filmul asta. Mare mi-a fost dragul si surpriza s-o vad. A doua zi vine vorba de pelicula si ii povestesc lui Emilio de Oana, de intalnirea noastra, de Omul care e. Ii arat mesajul pe care mi l-a lasat cand a fost aici. Vad data. Sunt exact trei ani. Pe 20 martie 2012 imi promitea o rereintalnire cu bucurie. Iata ca s-a petrecut. Intr-o noapte, pe 20 martie 2015,a venit si mi-a adus speranta.

dsc08201

Leave a Reply

