AFARA DIN SISTEM?

Inspirata fiind de un articol despre oameni traind in afara “sistemului”,  mi-a venit sa-mi pun niste intrebari.

2013-04-01-kisalala-new-nomads-13remixgypsycustom12

 

Un indigen, dintr-un trib din jungla amazoniana isi pune oare problema daca e sau nu in sistem?

Dar ce e sistemul, bre, pana la urma daca nu suma tuturor interactiunilor umane si rezultatul materializat al acestora?

Poti fi o fiinta traind separata de lumea ta,trasand demarcatia imaginara dintre inauntru si in afara?

O leucocita satula de infectia din corpul caruia ii apartine, poate sa plece, sa traiasca libera si fericita cu adevarat in afara lui?

Nu e oare iluzie asta cu eu am iesit de-aici, va pup?

Iesi si te duci unde?

Ma uit mult la lume vazand reflectate in ea propriile-mi pacaleli, propriile-mi deformari si iluzii, propria-mi frumusete, puritatea, inocenta, totul e aici, totul vrea sa se manifeste, sa traiasca macar pentru o clipa uimitoarea senzatie a intalnirii cu sine, iar asta nu se poate face decat asa prin oglindire. Universul cat e de mare, de atotputernic are nevoie pana si de de ochii unei furnici ca sa se experimenteze pe el insusi. Atunci cum putem noi judeca ce e mare si ce e mic, ce e important si ce nu, ce e inauntru si ce e in afara?

Nu putem fi buni cu nimeni, nu ne pasa si nu avem cu adevarat grija de nimic atat timp cat nu suntem buni cu noi insine, constienti de tot ce gandim, zicem si facem. Fara aliniere interioara, fara axa, ramanem niste bieti ipocriti. Doar asta vrem oare sa vada Dumnezeu in oglinzile pe care i le aratam?

 

 

 

 

 

Leave a Reply

