SUNT CEEA CE SUNT!

Puterea Cerului

Iubirea lui Dumnezeu

Lacrimile lui Cristos

si bucuria Spiritului Sau

VESNIC SUNT RANDUITE SA TE APERE DE PROPRIUL TAU ATAC

Ieri citeam in tren. Cand am gasit cuvintele astea le-am simtit adevarul. A fost ca si cum din nevazut mi s-au aratat adevaratii mei aliati.

Ma pun la pamant de mii de ori pe zi, ma atac inversunat vrand sa ma nimicesc si sa fiu invingatoare in acelasi timp. De aici, din lupta asta cu mine insami totul pare pierdut, dar nu e.

Iata ce scrie mai departe si are un desavarsit sens:

Prezentul(clipa sfanta) e foarte important in apararea adevarului. Adevarul insusi nu are nevoie sa fie aparat, dar tu ai, impotriva faptului ca ai acceptat darul mortii.Cand tu care esti adevarul accepti o idee atat de periculoasa pentru adevar il ameninti cu distrugerea si trebuie intreprinsa ACUM apararea ta pentru a pastra adevarul intreg. Tu fiind o parte a Lor,  ataci puterea Cerului, iubirea Tatalui, a Fiului si a Sfantului Duh, iar ele trebuie sa te salveze PENTRU CA SE IUBESC.

Nu e extraordinar?

Fortele astea ne salveaza pentru ca  se iubesc, iar noi suntem parte integranta din ele nu ceva insignifiant, rupt de context, umbland in deriva si tristete pe-aici, incercand sa se devoreze pe sine.

Ce pusa la locul meu m-am simtit, cata pace imi da viziunea asta. Hei nu sunt o biata victima cocosata de frica unei razbunari ceresti. Ce sunt?

SUNT CEEA CE SUNT! iar ca sa simt adevarata mea natura trebuie doar sa nu mai fug din clipa(adica din eternitate).

 

2 thoughts on “SUNT CEEA CE SUNT!

  1. Buna, O prietena din Bucuresti mi-a vorbit despre tine si creatiile tale. Am fost mail mult decit surprinsa sa vad ce margele extraordinare faci. Intrebare mea este cum pot sa si cumpar. Multumesc.

Leave a Reply

