CA MARUL PENTRU FURNICA

Peste tot  ce exista s-a asternut un praf auriu.

In care scriu cu degetul, stricandu-i uniformul – te iubesc.

Pe sub piele imi danseaza fiinte mici.

Ai sa intelegi, ai sa intelegi negresit  ca deja nu e nimic de inteles

Tu care vrei sa stii, tu care vrei sa faci, tu nelinistea

Odihneste-te!

Ieri mi-am povestit cuiva ultimii sapte ani de viata. O istorie in sine nu reprezinta mare lucru, adica insiram evenimentele asa cum au fost, sau cum poate mi-au ramas in memorie si nu le simteam ale mele. Ma amuzau, ma surprindeau legaturile lor subtile, mi se relevau laturi noi, alte concluzii, personajele ramasesera fara carne, doar idei, senzatii. Conflictele pareau ca au rolul lor in combustia unor explozii aducatoare de pace, darurile le-am simtit coplesitoare si multe, dansul energiilor fascinant, lin pana la urma, cu accente dramatice facute sa sublinieze armonia.

Nu, n-am uitat, ba chiar imi amintesc in detaliu, insa istoriile nu-mi mai dau nimic pentru ego, nu mai gasesc in ele nici confirmari, nici sustinere, nici identitate. E aceasi senzatie pe care o am in fata unei mese incarcate cu bunatati. Vad, ma bucur, dar nu mi-e foame. Cu cat sunt mai constienta de abundenta, cu atat imi trebuie mai putin pentru mine.

Scopul unei povesti e cel al degetului aratand spre luna. Alte semnificatii i le da doar egoul.Viata mea aici, luata ca o suma de evenimente, e doar… o suma de evenimente, nu sunt eu. Cine sunt eu? Observatorul, povestitorul,protagonistul? Poate toti, poate niciunul. Taina asta are un raspuns atat de mare, cat un mar pentru furnica ce tocmai s-a cocotat pe el.

DSC07819

 

One thought on “CA MARUL PENTRU FURNICA

  1. Observator in ratiune, protagonist in ego, sentimente, trup, povestitorul sunt observatorul si protagonistul, impreuna sau alternativ…verbal si pe blog, da, imi place imaginea asta triptica:)

Leave a Reply

