INTRE MUIERI

Marturisesc ca am fost mult timp sceptica in privinta manierei in care femeile fac anumite lucruri. Ca sa nu pierd vremea enumerand o sa ma opresc doar la faptul ca mereu am avut mai mare incredere in barbatii medici, de exemplu.

Aici, poate tocmai ca sa-mi scot  prejudecatile din sistem m-au tratat cu predilectie femei. In aventura cu operatia de acum trei ani participarea a fost exclusiv feminina, iar prestatia excelenta.

Azi am fost la dentist. Medicul femeie, asistenta asemeni. Ieri ma bantuia asa o neliniste tocmai din cauza asta. Ele nu prea imi lasa sentimentul de siguranta, de rigoare pe care il transmite un barbat.

De dimineata, insa, m-am dus cu inima deschisa. Ies din casa tarziu, ca de obicei, dar nu stiu cum reusesc sa parcurg drumul in asa fel incat sa fiu la fix acolo. Semn bun, imi zic.

Amandoua ma primesc zambitoare. Ma intind, asistenta ma si inveleste cu o paturica in caz ca ma ia frigul, vorbim relaxat despre te miri ce. Pare ca ne mai lipseste cafeaua. Se apuca de lucru, dar nu tac din gura o clipa, implicandu-ma in dialog desi nu puteam vorbi. Clipesc din ochi, marai in semn de aprobare, fac si eu ce pot.

Doctorita, brazilianca are un accent delicios. Lauda treaba bine facuta a medicilor romani care mi-au tratat radacinile dintelui, si imi spune ca a gasit o cale simpla sa repare ce s-a stricat.

Discutia ajunge la politica si biserica. Ea ajunge la final cu lucrarea si imi zice – exista doua variante, ce-am facut va tine sau nu, dar uite, binecuvantez, asa ca Papa, sa tina. Eu fac lucrurile sa dureze, dar sunt si factori pe care nu-i pot controla, marturiseste. Radem, insa ii zic serios ca ce-a facut binecuvantand ajuta imens. Asa vorbim de Reiki, aflu ca in Brazilia pe vremea copilariei ei exista obiceiul ca cei mici inainte de culcare sa-si binecuvanteze mama, ca e bine sa ne binecuvantam hrana.

Mai in gluma mai in serios ajungem sa ne binecuvantam toate trei una pe alta, iar momentul e sacru. Iesim din el tot razand, ne imbratisam de ramas bun, ne pupam de parca ne-am cunoaste de cand lumea. Cred ca si ingerii cantau in jurul nostru de-atata drag.

Mi-or inspira barbatii mai multa siguranta, dar femeile ma fac sa simt magicul existentei si cred ca am ajuns intr-o faza in care cu asta caut sa ma conectez.

Leave a Reply

