VESTEA

Azi a fost o zi aiuritoare. Au dansat in jurul meu energii stranii, oarecum ostile. M-am bucurat sa ajung acasa, sa inchid usa si sa le las dincolo de ea. Aici insa am gasit o veste care m-a tulburat adanc:

Cristina Miutu, fata care a comandat margelele cu ingeri pentru mine si prin care te-am cunoscut, a trecut in cealalta lume. A murit pe 3 decembrie si a fost inmormintata de Sfantul Nicolae. E ciudat ca cele 2 date sunt datele mele de casatorie civila si religioasa. NUNTA =MOARTE sau o altfel de trecere..A trecut prin suferinte de neimaginat cu mult  curaj. Acolo, in biserica mica si veche de piatra din Cimpulung Muscel, pe o vreme cu frig, ceata, ninsoare, m-am gindit iar ca trebuia sa fie nora mea si sa asist la casatoria ei. Sa ne rugam cum putem pentru sufletul ei in cele 40 de zile

angels3

Asa mi-a scris Ileana- femeia inger din povestea cu margele(pe care o puteti reciti aici) . Cristina a trecut dincolo.

Cu Cristina m-am intalnit de doua ori, in 2009. Prima oara la ceainarie(e fata in verde) si a doua cand mi-a daruit prilejul de a o cunoaste personal pe Ileana. La ceainarie am stat putin impreuna. Era multa lume, nu stiam cum sa ma mai impart. Apoi am avut ceva ragaz. Vorbea calm, cu impacare si credinta. Mi-a luminat o dimineata mohorata de octombrie, mi-a adus aproape un inger care m-a ingrijit si intarit cand am avut momentele mele dificile.

De-atunci, pana cand a plecat de pe lume, n-am gasit o data ragaz sa ma pun sa-i scriu Cristinei un rand. Pentru asta imi pare rau.

Ma duc sa ma rog pentru ea

dsc03970

 

 

Leave a Reply

