SUNT DRAGOSTE

Sa fim, doar sa fim. Ce bucurie, cat timp, ce zile bogate! E ca si cum am invata sa mergem din nou. Ne caltinam sub impulsurile anxioase a lui a face. Avem un ritm strain imprimat celulelor, o trepidatie, un tremur cu care suntem asa obisnuiti incat zicem ca-i normal. Dar nu, nu e.

Ma observ. Invat sa ma cunosc. Ce nu cunosti nu poti iubi, zice vulpea din Micul Print. Daca nu ma cunosc cum sa ma iubesc? Gata cu bla, bla, bla si cu fuga. Zi de zi ma asez cu mine in ciuda a tot ce-mi umbla prin minte alungandu-ma sa fac ceva “util”.

Ca sa cunosti e necesar sa fiintezi, sa observi, sa fii tantric adica(tantra se traduce prin expresia – observa ca sa cunosti).

Cursul de miracole explica simplu. Noi nu ne putem vindeca singuri pentru ca suntem pierduti in iluziile noastre, deci nici un efort nu e necesar in sensul asta. Tot ce avem de facut e sa deschidem fara frica  usile in spatele carora ne-am inchis “secretele” si sa le vedem in liniste impreuna cu Sfantul Duh, care pastreaza pentru noi in eternitate Adevarul. El nu judeca in termenii nostri, nici macar nu are idee despre pacat&consecinte. Ceea ce e real nu poate fi amenintat, ceea ce nu e real nu exista. Reala e doar iubirea.

Fiintez deci. O parte din mine imi vorbeste aspru. E vocea din trecut, ma trimite sa tot fac una si alta, imi spune ca nu sunt buna de nimic, ca pierd timpul, ca o sa mor de foame daca ma opresc din alergatura, etc, etc. Nici nu va inchipuiti cate metode are si cum le incearca pe toate. Sunt inca fragila in a-i rezista, dar ma incapatanez sa raman pe loc. Respir. Iau la cunostinta  fricile,  ideile, poruncile. Respir. Or sa dispara daca nu le mai cred. Nu sunt iubire, deci nu exista. De ce le dau atata importanta?

Ireale, totusi au putere pentru ca eu le-am dat-o si nu le-o pot lua atat timp cat ne identificam. Asa ca fac un sustinut exercitiu de recuperare a adevaratei mele identitati – SUNT DRAGOSTE si nimc altceva!

_1 (15)

Leave a Reply

