ROMANIA

Tocmai m-am intors de la petrecerea de ziua Romaniei. Desi mi se spusese ca nu vor fi sarmale mare mi-a fost bucuria cand au venit: fierbinti, mici si nenumarate. Iar am mancat sa-mi ajunga pentru un an intreg, insa nu sarmalele au fost motivul principal al fericirii mele ci sentimentul de  acasa pe care mi-l dau oamenii, mica Romanie care se naste cand ne adunam.

Adevarul e ca mi-e dor.

Durau Poze de Iarna din Ceahlau Imagini de Craciun

 

Mi-e dor de linistea care se asterne dupa ce ninge, mi-e dor de munti, de tata, de Vladimir, de dragii mei prieteni, mi-e dor de trosnetul focului in vatra.

Mi-e dor…

 

 

 

 

 

One thought on “ROMANIA

  1. … Lola … fiinta speciala >:D<… partir, c'est un peu mourir !… la noi, la romani, DORUL este dorinta nerealizata … :X … si oricum este intraductibil…

Leave a Reply

