CE NU E IUBIRE NU EXISTA!

Tocmai mi-am luat adio de la camera foto. Ciudat a fost ca inainte sa incerc s-o folosesc si sa constat ca nu mai merge am privit-o cum statea pe raft. M-a luat un inexplicabil val de afectiune pentru ea. A calatorit cu mine in ultimii cinci ani, prinzand nepretuite clipe in propria-i memorie. Multumesc, i-am zis cu drag.  Probabil cu ceva conectat la inimioara ei tehnologica am simtit ca e timpul sa ne luam ramas bun.

Da, sunt sentimentala cu lucrurile care ma acompaniaza multa vreme. Nu-mi place sa-mi schimb ceasul, portofelul, telefonul, agenda. Ne despartim cand chiar nu se mai poate.

Regele mi-a dat acces la camera lui, dar e mare, complicata. Numai gandul s-o car undeva ma face sa o las balta. Am inceput sa ma uit prin vitrine dupa ceva mic si simplu. In fine un lucru se termina ca sa lase loc pentru altceva mai minunat.

Zilele trec frumos, fara nici un scop in sine. Se umplu cu mici intamplari, cu oameni, cu momente pentru care multumesc. Ce nu e iubire nu exista, continui sa-mi soptesc zilnic, si parca totul iubire se face.

Tocmai am cumparat alt dar de Craciun, care va fi inainte de Craciun. Bilete la Bombinoooo!!!

Ingerul asta vine iar la Lisabona. Prezenta si muzica lui…

Nu stiu de ce ma gandesc ca despre timpul de-acum al vietii mele o sa ma amuz sa le povestesc nepotilor. Traiesc foarte… foarte intens o viata simpla, limpede, bogata, o viata iesita din comun, desi nu are nimic spectaculos. Rad cu pofta, mananc cu pofta, iubesc cu pofta si iau din ce in ce mai putine lucruri personal. Am timp, am disponibilitate, iar cu astea doua comori ma trezesc in fiecare dimineata gata sa mai trec o zi. Uneori trebuie sa sap dupa ele printre mormane de discomforturi insa nu uit sa-mi soptesc. Ce nu e iubire nu exista!

DSC_8867_287

 

 

 

 

Leave a Reply

