CADOUL DE CRACIUN

Mi-am facut un minunat cadou de Craciun!!!!! Tocmai i-am luat bilet copilului sa vina in vacanta de iarna aici.

10662124_1560610844168328_1289380991780169388_o

 

Ieri ma intorceam acasa mergand incetisor, cum imi place sa umblu la sfarsitul zilei, si-i savuram anticipat sosirea.

Ultima noastra intalnire, in Romania, mi l-a aratat intr-o lumina noua.

Mama, eu stiu ca lumea asta nu are ce sa-mi dea, dar sa nu intelegi ca nu vreau sa traiesc, doar sa stii ca  nu am asteptari.Asa mi-a zis cu liniste.

O noapte intreaga am vorbit atunci. Mi-a fost limpede ca e un suflet matur. L-am simtit mai mult frate decat fiu. Mi-a dat linistitorul sentiment ca ma insoteste, ca ne insoteste pe noi toti prin constiinta lui trezita si ca aduce pace pentru ca e pace.

Noaptea aceea a topit in mine ultimele griji, ultimele indoieli, m-a eliberat de ramasitele de vina lasadu-mi doar increderea in lumina pe care am vazut-o stralucind.

Cu un an inainte sa-l aduc pe lume eram gata, gata s-o parasesc definitiv si nu stiu de ce mi-a venit gandul asta, ca nu de moartea mea mi-ar fi parut rau, ci de faptul ca el n-ar fi putut veni. Cata dragoste am trait realizand fragilul echilibru al lumii, milimetricul din creatia dumnezeiasca, miracolul din care luam fiinta.

Simt un dor dezlegat de chingile asteptarilor.

Ramon s-a emotionat. Vom petrece pentru prima oara timp impreuna, noi trei. I-am zis sa nu se nelinisteasca. Nu trebuie sa jucam jocuri, sa avem roluri, sa fim intr-un fel anume. Sa fim ce suntem si sa ne acceptam cum suntem. Atat. Vine in vizita un binecuvantat prieten.

I s-au luminat ochii. Vreau sa-i fac un dar, mi-a zis, si sa mergem sa mancam la senhora angolana.

Sounds like fun!

Eu vreau sa-l aud chemandu-ma cu vocea lui de barbat mamaa

5 thoughts on “CADOUL DE CRACIUN

  1. Ce gand minunat ai avut!
    Ma bucur mult pentru voi,pentru imbratisarile, impartasirile si timpul pe care il veti petrece impreuna!

Leave a Reply

