LA TARG

Targ de arta la LX factory. Saptamana care i-a precedat a fost una de pregatiri intense, incheiate doar in noaptea dinaintea deschiderii.

Situatiile stresante par sa ne arate ca stim sa gasim pacea si odata cu ea solutii pentru orice. N-aveam masa pe care sa expunem, nici nu puteam cara una cu taxiul, dar ne-am dus cu increderea ca ne vom descurca. Din patru sertare ratacite + un palet am rezolvat onorabil problema.

Pana spre seara lumea nu s-a inghesuit sa vina. Afara ploua in rafale. Am conversat cu vecinii, am citit, am stat linistiti. Nimic nu e la voia intamplarii. Suntem aici, acum, pentru ca aici trebuie sa fim. Multa seninatate aduce acceptarea, iar rabdarea e rasplatita in neasteptate feluri.

Odata cu intunericul isi face aparitia indianul  pe care l-am intalnit toamna trecuta pe strada intr-un timp de pura conectare la Viata. Purta aceiasi cercei facuti din dinti de animal, coada impletita, impodobita cu pene si bijuterii din pietre albastre. Ne-a imbratisat strasnic, apoi ne-a prezentat-o pe sotia lui, o brazilianca maruntica, toata numai inima. Am simtit ca treaba lor pe lume e de pastratori ai dragostei.

Cred in oamenii aducatori de semne, mai precis simt cand se petrec intalniri cu rost. Poate despre asta a fost iesirea noastra la targ…

Leave a Reply

