ZEITATEA

Ieri in targul de vechituri am gasit o zeitate rugandu-se. M-am dus ca hipnotizata s-o iau dintre sutele de nimicuri intre care statea. Am cumparat-o pe te-miri-ce, punand-o cu mare bagare de seama in sac. Pe drum simteam cum imi impunge usurel coastele cu mainile impreunate.

-O s-o asezi la tine, nu?

-Da!

La mine inseamna pe cutia lemn ce-mi tine loc de noptiera, langa cartea cu incantatiile Mariei Sabina si  lumanarea cu ingeri.

DSC00115

Noaptea, aprinzand lumanarea, pe perete s-a proiectat uriasa, tacuta, umbra zeitatii. Ne-am rugat impreuna.

_1 (16)

One thought on “ZEITATEA

Leave a Reply

