VESTI

Ne vegheaza un inger vestitor(l-am gasit la gunoi). Cica rabdare sa avem. Totul e bine. Casa cea noua pare a noastra de cand lumea. Mai ales terasa cu bancuta ei patinata de soare si ploi, pe care daca te intinzi noaptea devii privitor de stele. Ingerul iti scrie o diploma pe tema asta, la lumina lumanarii, iar tu te duci sa te culci fericit.

Vin in vizita la geam doua pisici – una alba si una portocalie. Lucrurile sunt partial despachetate, gesturile inca sovaitoare, insa pluteste o mare liniste. Diminetile de pe terasa se vede rasaritul. Primul lucru pe care il fac atunci cand ma trezesc e sa deschid usa si respir adanc apoi ma uit la cer. Canta pasari.

DSC00087

 

In toata nebunia asta ne-a vizitat Maria. Tocmai a plecat inapoi spre Bucuresti. Deja imi lipseste. S-a golit casa. Mi-a facut foarte bine prezenta ei. Am ras cu lacrimi, am vorbit pana n-am mai putut, am carat traiste si cutii, am mancat sardine, am citit reviste glossy, am fost la cimitir. Pasiunea noastra pentru cimitire ramane vie. Moartea e doar o trecere. S-o contemplam! Ce bine ca n-am murit ieri totusi, obisnuieste sa spuna cand ii place tare ceva.

10719117_10154659901350174_2106279189_n

Trei prieteni. Iubirea limpede e esenta legaturilor.

10723480_10154663689295174_353622072_n

 

As dormi o sapatamana, dar ma intorc la despachetat.

Leave a Reply

