MORE NATURAL

Mergem spre natural pentru ca devine natural. Sacrificiul si efortul sunt semnele limpezi ale unui lucru facut inainte de vreme, pentru ca am citit ca e bine, sau pentru ca asta ne-ar face sa parem mai buni decat suntem. Naturaletea vine cand esti constient de gesturile tale, de procentul de atentie si bunavointa pe care le pui in ceea ce faci, nascandu-se prin practica.

Traiul cu Regele ma impulsioneaza sa ma slefuiesc in aspecte pe care le treceam cu vederea pentru ca pareau o picaturi nesemnificative intr-un ocean general de nepasare. Asa am devenit constienta de cata apa consum, de cat gunoi produc, de cat orez las pe fundul oalei doar pentru ca mi-e lene sa-l iau mai cu sarg. Mare lucru! ziceam. La inceput corectam toate astea cu naduf, dar incet, incet, practicandu-le au devenit ale mele si nu le mai pot face decat cu grija.

Un gest constient parca elibereaza altele, iar de la zi la zi traim mai frumos, mai curat, mai simplu.

Fara un program  simt ca suntem intr-un un proces de detoxifiere in toate planurile. Descoperim tehnici care ne vin in ajutor, sursa fiind medicina traditionala chineza. Pentru mine scoala a fost o corvoada. Tot ce-am invatat fortata mi-a intrat pe-o ureche si mi-a iesit pe cealalta, dar cand ceva imi capteaza interesul ma duc bucuroasa la carti pentru a invata cum se face. In ultimul an am studiat pe rupte. A venit natural, din curiozitate, din dorinta sincera de eliberare de durere, blocaje, si suferinta. Cum planurile noastre: emotional, fizic, mental, energetic fac un intreg, odata ce misti ceva intr-unul generezi schimbari in toate. Sa nu te mire ca un masaj in talpa se lasa cu lacimi si accesatul unor amintiri pe care nici nu mai stiai ca le ai, sau cu disparitia unei pofte care pana ieri ti se parea ca te bantuie fara scapare.

In urma unui tratament Gua Sha – masasaj bland pe meridiane  energetice, dar dupa care arati ca masacrat, pentru ca scoate la suprafata pielii sangele si limfa care stagneaza, am umblat amandoi pe caldura acoperiti bine, insa usori si fericiti. Ramon venea seara acasa si imi zicea “am avut nenumarate atacuri de fericire”. Radeam de expresia lui, dar stiam ce zice pentru ca ma ataca si pe mine in valuri.

Nu memoram doar cu creierul ci cu fiecare celula. Avem puterea de a le face sa memoreze si altceva decat stres, pericol, frica, furie, neputinta. Le putem oferi experiente de dragoste si toate astea incep cu o intentie, dezvoltandu-se practic pe masura ce crestem.

Ieri am facut sapun. Pentru prima oara. Miroase a scortisoara, dafin si portocale. Am folosit ulei de masline, de cocos plus uleiuri esentiale. Asa scoatem din uz gelurile de dus si avem baza pentru sampon facut tot in casa. Am gasit un site excelent de cosmetice naturale AMITHA.

Pasta de dinti, cea indiana, naturala si ea. Deodorantele le-am inlocuit cu piatra de alaun, sau piatra acra cum ii zicea bunica. O recomand din inima. Nici un deodorant, vreodata, n-a fost atat de eficient ca piatra asta.

Pentru peeling folosim de mult timp numai bicarbonat de sodiu, crema de corp am inlocuit-o cu ulei de susan. Imi place pentru ca hidrateaza intens.

Pe fata pun doar ulei de argan, iar mastile saptamanale sunt din fructe – papaia e cea mai cea, argila sau miere.

 

DSC00006

Cu corpul am rezolvat-o 100% natural.

Pentru casa nu avem multe produse de curatat, dar tare voiam sa inlocuiesc detergentul de vase, chimicala cel mai des utilizata. Ieri ca tot eram pusa pe cautat retete dau peste una grozava. Multumesc Laura Adamache!

Detergent din lamai, sare, apa si otet de mere, gasiti in link reteta. Am facut-o in 20 de minute. Iese o solutie cremoasa,  uleioasa si parfumata de la coaja de lamaie, usor abraziva de la sare, care curata excelent desi nu face spuma.

Azi am spalat si baia cu ea. Functioneaza de minune ca detartrant.

DSC00007

 

 

Leave a Reply

