SPERANTA

Le-am fotografiat in lumina diminetii, devreme, inainte sa plece la drum. Sunt despre dragoste, putere si pace.Sunt despre ceea ce avem nevoie.  Am incredere in ele. Asa le-am pus in plic. Plina de speranta. Vor ajunge la o femeie care acum alege sa sufere, dar eu cred in miracole, cred ca un gest mic, cum ar fi desenatul unui peste pe o margica poate schimba fundamental lucrurile.

Voçe nunca para ( adica dumneata nu te opresti niciodata)! mi-a zis stupefiato-admirativ un prieten.

NUNCA-niciodata! i-am raspuns si am intrevazut, cat am rostit cuvantul, in mine, o forta care poate muta muntii. Ma deprim, plang, zic ca gata-gata, dar de fapt sunt azi aici si merg mai departe doar pentru ca, in fond, nu mi-am pierdut niciodata speranta. Eu stiu ca pe sub invalmaseala asta de stari confuze, suntem viata  regenerandu-se silentioasa, hranindu-se din ea insasi, deplina, magnifica.

Continui s-o servesc multumind pentru lumina din inima mea, care uneori s-a facut mica, dar nu s-a stins niciodata, continui sa spun ca oricum ar parea circumstantele exista doar BINE.

DSC09998

Leave a Reply

