SI CAND AM DESCHIS OCHII…TOTI DANSAM

Lisboa, Lisboa, Lisboa…tu cu vraja ta, cu nemarginitul si maruntelul tau, cu ceva-ul pe care ni-l strecori in vene pana nu mai putem fara tine.

_1 (10)

Joi noaptea am fost la castel sa ascultam jazz – Trilok Gurtu Band.

Deasupra noastra, pe cer, Carul Mare. Nori albiciosi se faceau: cand cerc, cand triunghi cand lighioane fantasmagorice. Paunii raspundeau cu tipete prelungi. Ne inveleau copacii cu binevoitoare ramuri. Muzica, fluid sonor aproape palpabil, unea cerul cu pamantul, stelele cu luminile orasului, iar  noi ne iubeam mai mult ca niciodata cu inimi fara varsta.

_1_01 (7)

 

Acum ma dor picioarele. Nu de la jazz, de la reggae. Pana la ziua am dansat. Dansul, dansul dezbracat de semnificatii lumesti, dansul pur, care te duce in alta dimensiune!

Vreau sa stiu mai mult despre rastafari, ii zic lui Ramon acum ceva timp. E misto balansul cu fratii relaxati de fumul joint-ului, dar ma intereseaza dimensiunea spirituala, the real thing, ceea ce simt  mare, bun si adevarat .

Noaptea trecuta am trait Experienta. N-a trebuit sa citesc, sau sa-mi povesteasca cineva despre ce voiam sa stiu. M-a calauzit pura bucurie. Nici alcool, nici iarba, doar apa. Boxele emiteau un ritm repetitiv, accentuand basul, traversandu-mi pieptul. Cu mintea limpede, cu inima deschisa m-am lasat purtata de ritmul hipnotizant, de cuvinte si de inca ceva,  invizibil, luminos, care m-a dizolvat, dar e tare greu de scris despre asta.

Ma rog, nici nu e bine de descris pentru ca fiecare are felul lui de a experimenta. Depun marturie ca putem cunoastem Zion-ul, Paradisul pierdut, Imparatia cerurilor sau zice-ti-i cum vreti. Totul e AICI, ACUM, INAUNTRU! Cheia se gaseste in ACT

Ramon mi-a povestit ca odata, laudand dansul unui haitian, acesta i-a raspuns cu simplitate

EU NU DANSEZ: VORBESC CU DUMNEZEU

Leave a Reply

