COLAJ

Cand eram mica aveam o voce interioara de om matur care se auzea in exterior, nu stiu de ce, plapanda si pitigaiata, dar rostea mereu adevarul. Acum am alt corp, iar vocea mea a ajuns-o din urma pe cea dinauntru care nu s-a schimbat niciodata. Am reinvatat sa spun cu ea adevarul, chiar daca e foarte putin confortabil.

Cand eram mica ma jucam, ma jucam mult, atat de mult incat seara se lasa mereu cu o toropeala dulce, cu o multumita oboseala. Joaca mea devenea centrul lumii. Era a naibii de serioasa, absurda si amuzanta. Faceam/desfaceam neincetat universuri.

DSC09976

Nu mi-am pierdut nici cheful nici usurinta de a ma juca. In week-end am facut colaj pe carti de joc, petrecand intai cateva ore intre foile unui batran Larousse unde adorabile ilustratii imi dadeau ghiont sa le scot din plictiseala dictionarului si sa le pun intr-un alt context.

Continui sa prefer suprafetele mici . Mi se pare ca imi dau mai multa libertate tocmai prin necesitatea de a fi concisa. Esentialul se exprima lapidar.

DSC09977

 

Pofta buna!

LANTUL ALIMENTAR

DSC09979

Leave a Reply

