ZIUA ROMANILOR DIN PORTUGALIA!

Duminica 1 iunie petrecere mare!!!!

Ziua romanilor si moldovenilor din Portugalia. Anul trecut a fost grozav. Anul asta m-am trezit numarand zilele in asteptarea intamplarii. Mi-am invitat cat de multi prieteni am putut, sa cunoasca o bucatica de Romanie prin mancare, bautura, muzica si energia oamenilor adunati laolalta. Dupa succesul pe care il are palinca printre mexicani la fiecare petrecere de la noi de-acasa cred ca o sa le placa.

Cu cat ma simt mai a lumii intregi cu atat parca radacinile mi se infig mai tare in locul de unde vin. Nu e nostalgia departarii de casa. Ma simt acasa aici. E altceva. E un cald sentiment de apartenenta, e mandrie fara urma de nationalism, e tandrete.

Si cand am fost la Bucuresti am simtit asa o energie noua, un fir de iarba verde invingand asfaltul, un zvac al oamenilor tineri intorsi catre ce e autentic din originea lor, o recunoastere a valorilor care nu s-au pierdut niciodata, doar au fost acoperite cu un strat gros de derizoriu.

Aici, la ambasada, o mana de oameni buni dau viata unor lucruri minunate. Ajuta, intregesc, cladesc, il au  pe Dumnezeu in gand, au lumina in priviri si atunci tot ce fac are suflet.

De asta abia astept sa vina duminica.

 

Afis in romana

2 thoughts on “ZIUA ROMANILOR DIN PORTUGALIA!

Leave a Reply

