6 ANI

6 ani de cand scriu aici. S-au implinit pe 16 mai. 1+6=7 am facut calculul, asa cum ma joc mereu cu numerele si gandul a fost – incepe ultimul an al ciclului asta.

Am aniversat “rasfoind” paginile blogului. Ce straniu! Un cuvant e suficient sa ma transporte in momentul cand a fost scris. Imi amintesc detalii precise. In acelasi timp parca citesc povestile altcuiva.

Caminante son tus huellas el camino y nada más/Calatorule sunt urmele talpilor tale drumul si nimic altceva

Caminante, no hay camino se hace camino al andar/Calatorule, nu exista drum, se face drumul umbland

Al andar se hace camino/Mersul face drumul 

Y al volver la vista atrás/Iar privind in urma

Se ve la senda que nunca/Se vede cararea  pe care niciodata 

Se ha de volver a pisar/Nu te vei mai intoace sa calci

Caminante no hay camino sino estelas en la mar/Calatorule nu exista drum, doar stele pe mare

Marturia pasilor mei e cuprinsa aici. Bucurii si tristeti, frici, indrazneli, despartiri, intalniri, alegeri, oameni care au trecut, oameni care au ramas, calatorii, experiente, transformare, dragoste. Privind inapoi n-am nostalgii ci o viguroasa veselie care ma face sa zic cu toata gura “phiii ce-am mai trait!!!”

Imi place viata, imi place mult si atunci cand e banala, cand nu se intampla nimic, sau poate mai ales atunci. Imi place in simplitatea, in maruntul ei, in detalii.

M-am intrebat ce-as vrea sa insemne calatoria pe lume. Ei bine, as vrea ca viata mea sa fie o marturie de dragoste adevarata.

Va multumesc si va imbratisez dragii mei tovarasi de calatorie!

 

 

 

One thought on “6 ANI

Leave a Reply

