SWEET LITTLE THINGS

Am trecut de etapa radicala, in care predicam despre cat de nociv e zaharul. Mi-a fost necesara in a-mi intari propria vointa. Nu mi-am schimbat parerea si nici nu m-am intors la dulciurile clasice, dar vorbesc mai putin despre subiect. Mi-am dat seama ca vorbitul nu ajuta, doar intareste in mintea interlocutorului impatimit de prajituri ideea ca mai bine moare decat sa se lase de ele. Asa e zaharul, creaza dependenta.

In schimb continui sa cercetez, sa caut, sa ma inspir, sa inventez, sa gatesc, iar de cate ori am ocazia ofer cu drag ceea ce fac. De obicei se intampla la cinele de la noi de-acasa, insa azi a fost o exceptie.

Pentru ca de o saptamana merg la ea, am observat pe biroul unei cunostinte ambalaje de dulciuri. Cand ajung le strange grabita zicand, astea sunt de asta noapte. N-am comentat nimic, doar am simtit sa-i fac darul din poza de mai jos – prajitura de morcov, ciocolata de roscove si crema de arahide cu cacao si miere biologica.

I-am dat punga spunand doar “e aici un dar pentru cine mananca dulciuri noaptea”. A zambit cu o umbra de vina “e fiul meu”.

“Marele maestru numit Nevoie m-a invatat sa fac dulciuri fara zahar, sper sa-i placa fiului tau.”

N-a fost nevoie de mai multe explicatii. Intre noi plutea o intelegere complice. A primit darul. De-aici inainte Viata lucreaza cum stie ea mai bine. Eu mi-am facut datoria.

DSC09941

4 thoughts on “SWEET LITTLE THINGS

Leave a Reply

