CHEI INZORZONATE

Prietena mea July, cea care are Ljmonade Hostel in Cascais ma suna intr-o zi ca vrea zorzoane pentru cheile de la camere.

Cum m-am ocupat de parte din decoratul locului mi-a facut mare placere sa mai adaug o virgula de veselie si drag.

Le-am lucrat pana noaptea tarziu. Ramon m-a ajutat sa montez margele si clopotei. Stateam amandoi cuminti mesterind. Imi place cand ma ajuta. E in lucrul nostru ceva de inceput de lume, sau nici macar, ceva atemporal, o stare, o bucurie subtila care nu agita, e pace.

One thought on “CHEI INZORZONATE

  1. Exact pe cand ziceam ca as vrea sa stau in vacanta la Cascais🙂. Deci pana la urma tot o sa vin, sunt sigura!

Leave a Reply

