O SAPTAMANA ACASA!

Saptamana viitoare mi-o petrec la Bucuresti! As fi vrut sa pot sta mai mult, as fi vrut sa vin cu Ramon…Reformulez: sunt bucuroasa si rescunosctoare pentru calatorie asa cum va fi. Mi-e dor de Vladimir, de tata, de toti oamenii dragi pe care abia astept sa-i imbratisez, mi-e dor sa vin acasa.

O sa aduc sacul plin de daruri pentru EcoMarathon, tributul meu anual, simbolul increderii ce-o am in puterea omeneasca.

DSC09741

 

Si pentru ca de putere am pomenit, ea nu e celor ce ridica pumnul, sau vocea. Sta in blandete, in bunavointa, in credinta, in inima oamenilor care stiu ca dragostea e un biscuite in forma de stea. Sunt mandra ca asemenea oameni ma binecuvanteaza si ma mangaie cu prietenia lor.

https://www.youtube.com/watch?v=rLp7GlO4-pE#t=3204

2 thoughts on “O SAPTAMANA ACASA!

  1. mi-ai adus amintede conversatia mea, cu una dintre profesoarele mele, despre putere si ii spuneam ca nu cred in puterea cu pumnul. si ea mi-a spus de ‘soft power’.

Leave a Reply

