ELEMENTELE

AER, FOC, APA, PAMANT. Miracole pe care le luam de-a gata. Nu vorbesc de altii, eu insami am uitat de multe ori sacrul elementelor tratandu-le cu indiferenta.

Fac aici o paranteza si zic ca indiferenta e un sentiment de vibratie foarte joasa. Indiferenta e Limbo, locul ala gri dintre lumi, in care te usuci si mori, desi aparent umbli inca pe-aici. Indiferenta e pojghita subtire, inghetata sub care se deschide, desi nu vrem sa ne gandim la el, haul, golul intunecat in care trebuie sa cadem ca sa invatam zborul.

Viata mi-a adus in diverse forme, la momentul potrivit ce-mi trebuie sa lucrez spre vindecare. Asa au venit acum elementele si felul cum sunt simbolizate de degetele mainilor noastre, apoi cum se pot uni pentru cura.

degetul mare – ETER

aratatorul – AER

mijlociul – FOC

inelarul  – APA

degetul mic – PAMANT

Initial, in proiectul cu magnificii de la Santa Casa ma gandisem la mudre. Voiam sa le folosesc gandindu-ma la staticul in care ma desfasor. Nu stiam multe despre ele, am cercetat, dar nu se lega mai nimic, pana cand am intalnit o explicatie excelenta intr-o conferinta. Legatura dintre degete si elemente, punerea lor impreuna prin mudre, efectul pe care il genereaza in anumite chakre. E ceva extrem de simplu:

Cand unim: degetul mare-aratator-mijlociu avem:

intentia divina+aer +foc: generam VOINTA DE A TRAI activam chakra celui de-al treilea ochi

Cand unim:degetul mare-mijlociu-inelar avem:

intentia divina+foc +apa: generam IUBIRE SI COMUNIUNE activam chakra inimii

Cand unim:degetul mare-inelar-mic avem:

intentia divina+apa +pamant: generam PUTERE CREATOARE activam chakra sufletului(4 degete sub buric)

Wow, mi-am zis plina de entuziasm, astea sunt instrumente de lucru, dar nu-mi era foarte clar cum o sa le folosesc dat fiind ca lucrez cu persoane care n-au in sistemul de credinte chestiile astea cu energia, care n-au auzit de chakre si mudre.

Da-mi vocea ingerilor, doamne! m-am rugat, asa ca Regina Maria cand voia sa ajunga cu vorbele direct in inima cuiva.

Incep exercitiul printr-o explicatie simpla. Avem in corp zone care sunt ca niste porti de intrare pentru lumina lui Dumnezeu. Hai sa ne imaginam ca fiecare deget simbolizeaza un element(pana aici bine, parea ca ii amuza ideea  intreband curiosi ce deget e ce. Intretineam voit discutia asta de suprafata ca sa le fie mai usor sa accepte conventia, dar stiind in sinea mea ca joaca noastra e sacra, adevarata si ca Dumnezeu insusi participa), apoi cum unim degetele asa unim fortele naturii care duse la portile din corp, potentate de lumina divina intra, prin respiratie si se raspandesc pana la ultima celula  aducandu-i buna vestire-vointa de a trai in bucurie, sanatate, abundenta, mesajul ca e iubita neconditionat si ca are imensa putere de a crea.

Eu care n-am ghidat niciodata un grup(si aveam tracul asta)ma ascultam vorbind. Vocea parea ca nu-mi apartine, ceilalti disparusera, simteam in corp mesajele, simteam cum lumina alba, pura, calda imi cucereste interiorul, cum apa spala, cum focul incalzeste, cum aerul limpezeste, cum pamantul face semintele sa germineze, simteam bucuria celulelor, relaxarea, binele. La final am deschis ochii si mi se parea ca am aterizat din alta lume. Dragii mei la fel, aveau fete senine si zambeau. Ce calatorie!

Totul e simplu, la indemana, aici si acum. Complicam inutil lucrurile cand inceputul, macar inceputul poate fi facut asezandu-ne la o comunicare tihnita cu propriul nostru interior, cu fiintele inteligente si sensibile care ne compun, asa prin simboluri, prin imaginatie, prin jocuri care n-au alta miza decat sa ne simtitm ceva mai bine.

_1_01

Leave a Reply

