VIATA E O CAPSUNA DIN CARE MUSC CU POFTA

Am multa,dar multa putere si uneori ma sperie si pe mine de unde atata. Cred cu atata putere in misiunea mea pe pamantul asta si in ce resurse nemarginite avem noi ca fiinte, in complexitatea corpului uman, a mintii, a creierului a celulelor care se reinnoiesc zilnic, saptamanal, lunar, anual… Iubesc suprematia umana, iubesc ca stiu ca in fiecare din noi exista Dumnezeu. Si ii sperii pe oameni cand le spun cu atata convingere si inversunare unoeri ca puterea ca sa schimbe lucruri sau sa fie fericiti este doar la ei si nu la ceilalti. Dar invat sa le vorbesc limba.
Iubesc natura, imi place sa iau copacii mari in brate si sa le multumesc ca imi dau aer curat. Imi pup florile de fiecare data cand le ud si vorbesc cu ele. Imi plac aricii cand se fac ghem, si pasarile colibri. Uneori ma regasesc in ele atat de mult! Sunt repede, colorate, agile, vigilente, curajoase foc pt cat de mici sunt🙂 si sunt minunate. Si nu numai atat din natura. Ci tot. Si omul. Ca e parte din ea.

Sunt. Sunt vie. Doar sunt.🙂 si imi ajunge. 
Sunt recunoscatoare pt cat de simplu am ajuns sa imi traiesc viata. Pt ca ma multumesc cu ce am si ca ce voi primi sunt sigura ca va veni la timpul lor si cand voi fi gata pt asta. Poate e prea multa fericire si stii ca uneori suntem niste impleticiti cand vine vorba sa acceptam sa primim si sa acceptam ca SE POATE sa fii si fericit. Atat de fericit🙂

Ce margele ii puteam face unei asemenea femei? Unele sa-i semene.

Le-am numit VIATA E O CAPSUNA DIN CARE MUSC CU POFTA🙂

DSC09648

Leave a Reply

