INCHIRIEZ APARTAMENT

Pentru ca sunt departe si asta mi-e mijlocul cel mai simplu de a comunica, pentru ca mi-ar placea ca in casa mea sa stea un om frumos, am decis sa fac aici un anunt imobiliar.

Ofer spre inchiriere apartamentul pe care il am in Bucuresti.

E in complexul rezidential Metropolis, langa podul Constanta, la etajul 5, are doua camere, arata ca in imaginile si schita de mai jos,e nou nout, nemobilat, dar cu bucataria utilata, are terasa maaare cu vedere spre Bucuresti Noi.

Pretul e de 400 euro/luna.

Daca e cineva dintre voi  interesat, sau stiti pe cineva interesat scrieti-mi pe lolafactory@gmail.com

Va multumesc!

2 thoughts on “INCHIRIEZ APARTAMENT

Leave a Reply

