NE-AM INTORS

Ne-am intors asta-noapte.

Daca ar fi ca experienta asta sa aiba un motto atunci l-as cita pe Rege “singurul sens al lui a avea e a da”.

Am fost la Amsterdam acum in plina iarna pentru ca mi-era dor de Laura. Vorbitul pe skipe nu poate inlocui o imbratisare. Computerul, oricat ar facilita comunicarea, nu lasa sa treaca prin ecran acel ceva ce apare atunci cand te privesti ochi in ochi cu un om.

Afara era frig, un frig umed, greu de indurat, dar inauntrul nostru a fost mereu cald. Laura ne-a dat patul, biciclete, pass-uri pentru toate muzeele din oras, ne-a dus in  locurile care-i sunt dragi, ne-a prezentat prietenii. Prin si dincolo de toate astea am simtit dragostea din inima ei larg deschisa.

Diminetile incepeau tarziu si tineau pana la pranz cu mic dejunuri tihnite privind apa canalului ce trecea pe sub fereastra, si pasarile, uneori pata luminoasa sugerandu-ne vag ca dincolo de nori exista soarele. Suntem facuti sa traim impreuna, sa impartasim, sa impartim, sa fim  fara programe si ritmuri impuse  lasand necesitatile sa se nasca firesc la fel ca si actiunile presupuse implinirii lor. Stiu ca pare utopic ce spun, dar am simtit ca asta ne e adevarul, asta ne e natura si-am plans pentru ca vad ce greu imi e sa traiesc asa, libera.

Au fost 9 zile de intens exercitiu fizic (zilnic 20-30 km pe bicicleta, si alti cativa pe jos)care ma ostenea cat sa-mi elibereze mintea de ganduri si sa ma lase cu mine, uneori lina, uneori zvarcolindu-ma, 9 zile de exercitiu interior impartasit in care am plans si-am ras, 9 zile in care a fi a fost mai important decat a face, 9 zile in care copilul divin al lui Dumnezeu a iesit din scutecele lui stralucind, 9 zile de dragoste, tacere, povesti, grija, gesturi magice, sandwich-uri cu branza si recunostinta.

Revin cu poze si amanunte dupa ce ma dezmeticesc.

 

 

Leave a Reply

